Life & Stories, Parties

ROCK FOR PEOPLE 2012

07/07/2012

Přežila jsem! Určitě jste viděli a četli zprávy o tom, jakej mordor to byl na letošním Rock for People. Vlastní zážitek je opravdu silný. Před chvílí jsem přijela domů, nemůžu spát, protože mám v pokoji dvacetsedm stupňů a protože se celkově v České republice prostě nedá dýchat a žít. Pro vás dobře, napíšu vám blog teďka v jednu ráno. V šest vstávám, ale protože jsme nedávno všichni zjistili, že jsem naprosto neúnavná, tak mi to nic neudělá XDDDDDDDDD

Takže, jdeme na to.

Samozřejmě, že nám pršelo hnedka při příjezdu. Ale prostě jen tak trošku, takže jsme říkaly, že to bude v pohodě. Nechávaly jsme auto přímo na letišti, blízko docela kempu a jedna hodná paní nás v průtrži odvezla kousek od brány. Když jsme viděly tu frontu na pásky, tak jsem myslely, že nás omejou. Prostě fronta v průtrži na 4 hodiny. Všichni promočení, my deštníky, každá obří batoh, spacák, dvě tašky pití do stanu, karton vod… stály jsme tam v tý průtrži hrozný, pršelo nám na věci, nemohly jsme se skoro posouvat, protože jsme to nepobíraly, takže nás předbíhali lidi a v tu chvíli se Lůca prostě nasrala a běžela v tý průtrži se ptát na úschovu zavazadel. Mimochodem nevím, co se posouvalo, protože jim nefungovaly systémy. Vrátila se, vetřely jsme se pod plachtu nějakým lidem ve frontě, moc to nepobrali XDDDDDDD Když začala ještě větší průtrž, tak jsme se naštvaly už docela obě a Lůca letěla s těma batohama, co pobrala prostě do Úschovny, kde jsme se neměly nejdřív kam schovat a tekla na nás ta voda ze stanu, úplně promočený nás pustili dovnitř, nechali nám tam asi 7 zavazadel za 150 korun a ještě jsme se s klukama spřátelily, takže jsme mohly zůstat v zavazadlovém prostoru jako VIP! Sušily jsme se teda a vytáhly z ledničky první Frisca. Venku prostě pořád průtrž, nechtěla bych tam bejt fakt. Šílenost. Nultý den mít promočený věci všechny, fakt paráda. Koncerty odpolední se zrušily. My jsme se zrušily v Úschovně. Čekaly jsme tam asi 4 hodiny, až přestane pršet trochu. Mezitím dojel Petr z Brna (kamarád) a čekali jsme tam pak všichni. Když to trošku přešlo, předběhli jsme frontu na pásky a konečně je měli na rukou!<333 Takže jsme šli mrknout do areálu…

POD VODOU. Hospoda s bazénem. Koncerty nebyly. Náladu nám to nezkazilo a zavdali jsme si piva a smáli se mužům kopajícím strouhu do kopce. Protože nic nehrálo a my nemohli postavit stany v 5cm vody, rozhodli jsme se ject do kina. Takže jsem viděla Intouchables a úžasný!<333 Pršelo víc a víc, Futurum pod vodou, naše rozhodnutí bylo ject domů do Trutnova vysušit všechny věci, protože byly fakt mokrý, přespat tam a vyrazit druhý den.

Nejlepší nápad na světě, říkám vám. Druhý den bylo vcelku pěkně, my měli suchý věci a byli šťastní. Takže jsme s páskama přijeli zpátky, nemuseli stát další šílenou frontu a rovnou jsme šli postavit stany na docela dobrým místě, ale úplně nejvíc vzadu ve městečku. Já jsem Lůce udělala speciální soutěž, protože jsem kámo, jestli dokáže postavit si sama stan, kdyby byla někde sama žejo bez nikoho někdy a dala to! Děvče šikovný. Já jsem jí to stopovala s Friscem. Brzo se udělalo šílený vedro a dusno, takže Lemony lítaly, ten den byli i Enter Shikari, Franz Ferdinand, Example a The Prodigy. Konečně jsem viděla Franz Ferdiand<333 The Prodigy dobrá pařba, ale trochu mě zklamal zvuk, bylo to divný, nevyniklo, co mělo. Example super, ale největší pecku zahrál až poslední a já jsem měla hroznej strach, že to nezahraje, protože jsem slíbila Adamovi, že to bude mít live. Tak nakonec všechno dobrý. Nepršelo, bylo super teplo až do večera, dalo se spát bez spacáku, byly jsme dost unavený.

Nejlepší byl Zmetek, prej „Kde seš?“ Tak mu to píšu a nic, nic, dlouho nic, až se mi na FB objeví fotka mojí prdele, takže Zmetek jasně zamnou, dík bro, fakt XDDDDD

Druhej den bylo vedro ještě horší. Dokonce jsem vlezla do RFP rybníka, odřela jsem si hrozně nohu, do druhý jsem si něco zapíchla, ale kdybych tam nevlezla, tak bych ten den nepřežila, fakt jako. Zajeli jsme si všichni k Puffin nabít si telefony, díky<33 A potom pro flašku, protože mi nějak přestalo chutnat pivo, nezvyk prostě na naše pivo po těch sračkách Fosters a Carling. Tak jsme pomalu načali slečnu vodku, že ji seznámíme s panem džusem, ale v tom přišla TV PRIMA a jak to dopadlo si vygooglete prý 5.7.2012 ZPRÁVY TV PRIMA – KRIMI ZPRÁVY, protože já nemám odvahu se na to podívat zatím XDDDDDDDDDDDDDDDD Tak jsme je pak chvíli seznamovali u stanu. Večer natěšená na moje nejmilovanější The Kooks, jediná kapela, kde bych si nikdy neodpustila nebýt v první řadě, i když na kraji. Lůca jako nejvíc můj bro prostě mě v tom nenechala<333 Užívala jsem si písničky i z novýho alba, všechny si zpívala, šťastná byla a teďka poslouchejte…

… vidíme šílený černý mraky za pódiem. „Bude asi pršet…“ Nějak jsme si toho nevšímaly, že prostě bude pršet, no a co, tak bude trochu pršet, nejsme z cukru. Jenže… během NĚKOLIKA VTEŘIN (!!!) se tak šíleně zvednul vítr a někam prásknul blesk, že Kooks prostě ticho, všechno přestalo, pořadatelé je všechny sebrali ze stage a jeden řek do mikrofonu: „Všichni rychle vypadněte od týhle stage! Žene se sem šílenej mordor (!!!!!!! XDDDDD)“ Tak úplně panika, šílená panika a všichni utíkali. Jenže jsme daleko nedoběhli a vítr a průtrž nás chytila. My jsme běžely s Lůcou do stanu, aby neodlítnul prostě si tam sednout. V půlce cesty se mi chtělo brečet úplně, protože jsem přes kroupy a déšť neviděla, kam jdu a nemohla jsem se pořádně podívat, nešlo to a vítr byl tak silnej, že mě pořád foukal pryč a já nemohla jít. Za 1 minutu mokrá podprsenka i kalhotky, všechno. Červený obličej bolavý od krup. Dostávám se do stanu, Lůca tam už 2 minuty je, prej se hrozně bála, kde jsem. Hodně lidí okolo nemá vůbec stan, stany lítaly pryč úplně z letiště.

Převlíkla jsem se do suchýho a všechno mokrý vyházela ze stanu. Dáváme si hrozně silnej drink ve stanu, The Kooks prý dohrávají koncert na záchodech ve stanovém městečku, ale nevím o tom bohužel. Vtipní hoši (kteří by teoreticky měli být taky v těch krimi zprávách) říkali na všechno NO A CÓ, takže když za půl hodiny došli k místu, kde byl jejich stan, tak jen zazpívali „Tak nemáme kde spát no a có“ XDDDDDDDDDDDD Prý zranění lidé z té paniky, spadli na zem, zlomené ruce… prostě to byste tam museli být asi, ale fakt MORDOR, MASAKR!!!!!! XDDDDD

Každopádně nám to náladu vůbec nezkazilo, kalili jsme všichni dál, sranda byla dál! Některé hlavní kapely neodehráli koncerty. Druhý dne ráno se svět tvářil, jakože se večer nic nestalo. Neměli jsme co dělat, první kapely hráli od čtyř. Vyrazily jsme s Lůcou na koupaliště. Musela jsem řídit, řadila jsem někde ve dveřích a hledala řadící páku<333 Koupaliště super, párek v rohlíku a cola, plavání, konečně studená voda! Potom návštěva Puffin znova, hrozně dekujeme!

A následovalo pěkný odpoledne s převážně českýma kapelama, necpání se dopředu, ale pohodový poslech z deky s KFC (KFC tam měli letos stánek!!!) a ledovou tříští. Márdi z Fixy nám řekl, že jsme fakt všichni borci, že jsme tohle všechno přežili všichni a má pravdu teda… masakr prostě :) Vedra, pak skoro tornádo. Náročný RFP na který nikdy nezapomeneme!

A protože jsme viděly, že se žene další zlo při Fixe na Hradec, zabalily jsme si všechno, jely směr Mekáč a na shledanou ROCK FOR PEOPLE. Dostaly jsme se ještě do většího mordoru než předtím… bouřka nad náma, bouřka všude, neviděly jsme na silnici a jely jen podle paměti a sem tam jsme viděly bílou čáru a odrazky u silnice. Prostě neuvěřitelný. Blesk trefil těsně vedle nás lampu, vylítly jiskry, Lůca úplně zadřený nehty do volantu a zpívaly jsme si písničky z rádia na uvolnění XDDDDDDDDDDD

Tak.

To by bylo asi všechno a teďka doufám, že 42 velkých fotek (Bárb! Jen díky Bárb!) je pro vás dostatek. Jsem docela ráda, že nemůžu spát a že jsem to trochu sepsala, protože zítra ráno jedu za Adamem a úplně bych na půlu RFP zážitků zapomněla.

Cesta do Hradce Králové

Tato fotka se zapíše do historie. Mezi šílenýma průtržema ve frontě na pásky, ještě suché!

Naše zásoba na 4 hodiny v Úschovně

Heslo

Konečně pásky!

… a můžeme jít do areálu :)

Bez týhle fotky by to nemělo smysl

Tým!

Jak říkám, tým! XDDDD

Hospoda s bazénem<333

Den první: Lůca staví stan a já psychicky pomáhám.

Pomoc lidem zjistit, jestli to dají sami až jednou budou opravdu sami.

Hic, duckface a Cool Lemon!

Abych se necítila bez Anglie úplně v řiti… XDDDDDDDDDDDDDDD

Tým podruhé!

Držák na Lemony

Lemon!

Oběd<333

To je pohodička, cooooo? :)))

Večer na Franz Ferdinand<3

Franz Ferdinand

EXAMPLE<333

Každej RFP si musím dát prostě tenhle párek v rohlíku se zelím, jinak by to nebyl RFP!

Den druhý: Koupačka v rybníčku :)

Seznamovačka

Na zdraví!

Ochlazování

Večeře

Snídaně

The Kooks

Den třetí: Spadla nám větev na auto!!! XDDDDDDD

Už tam svištím, už tam svištím, už sem skoro na koupališti… XDDDDDDDDDDDD

Oběd <333

Poslouchání z deky :)

Moje tříšť a božsky okousaný nehet z noci na Lutonu

Na Vypsané Fixe

Poslouchá Fixu

Tak zase za rok, možná… :)

Mordor číslo tři, kterému jsme se nevyhnuly v autě…

Tak ahój! :)

Tak doufám, že jste si početli, kdo jste tam byli v tom hrozným počasí, můžete třeba napsat, jestli jste měli mokro ve stanu nebo stan nemáte vůbec, kde jste přečkali. Mimochodem uletěl celý Staropramen stan jeden… no prostě, máme zážitky! :)))

You Might Also Like

22 komentářů

• Reply Mary 07/07/2012 at 07:16

presne kvoli tomu mordoru som tam nešla XDDDDDDDDDDD hlavne že u nás je už dva týždne uplné sucho.

• Reply atom 07/07/2012 at 08:07

jsem si ve čtvrtek říkal, jestli ještě na fesťácích někdo jí ty nudle. Tak už mám odpověď :-)))

• Reply Puffin 07/07/2012 at 08:22

Skvělá reportáž :P :D
    Jinak dobíjecí stanice Puffin je vám kdykoliv k službám. ;) :D

• Reply desticka 07/07/2012 at 08:44

Tak to tě obdivuju, že jsi se nesbalila po tom mordoru a nejela dom, a že tě držela celou dobu dobrá nálada,já bych se na to vysrala asi :D
    Každopádně je fajn, že sis to užila, ze všech tvých článků srší uplně pozitivní nálada, mám z toho radost :)

• Reply Adelka 07/07/2012 at 09:56

Mne se libi, jak to beres s humorem. Ja jsem byla ze vsech tech zprav uplne v riti a bala jsem se o vas.
    DIKY, zes fotila!!! <3
    A jak si drzis v tech Krimi zpravach tu vodku, ja te zeru :DDDDD

• Reply Spencie 07/07/2012 at 09:57

Já se úplně divím, že jsi měla dobrou náladu! To tě hodně změnila Anglie XDDDDDDDDDD
    Jinak fotky super!!!
    A jsem ráda, že žijete :)) Hodně zážitků máte teďka :)

• Reply p. 07/07/2012 at 10:03

fakt jsem si letos rikala dikybohu, ze tam nejsem… nejvic nesnasim, kdyz ma clovek navlhly mokry veci ve stanu a nemuze to ani ususit, to fakt sucks :/

ta reportaz super, jak tam drzis tu flasku :DDDD

• Reply mobanika 07/07/2012 at 10:38

8:15 :P

vzdy ma fascinuje bezpecnost na festivaloch a mam predstavu ze by mi vsetko zmizlo :-[

• Reply sumiko 07/07/2012 at 11:01

The Kooks <3 Závidím nejvíc! Jinak vás obdivuju, to počasí bych nepřežila, ale vy jste si to užily i tak! Hezké fotky :)

• Reply katie 07/07/2012 at 11:36

nejlepsi!!!!! proste nekdo by uplne nadaval,jak bylo strasny pocasi a stany pod vodou a vsechno a ty VUBEC! love it! takovy pristup je nej proste <3
    hromada zazitku a vsechno!!
    a snidane a vecere :D je dobra ta brusinkova finlandia? na ni vzdycky koukam mlsne v albertu, ale jeste jsem se neodvazila ji koupit :D
    a máš boží ramones triko!!! jo! a ještě něco jsem chtěla,ale už nevím, tak nic..:D

• Reply skalain 07/07/2012 at 12:45

Proc ma ten vas kamarad svetr, kdyz vy jste jen v plavkach xDDD

• Reply Martina 07/07/2012 at 16:44

Respekt!
    Já jen děkuji svému 6. smyslu, že jsem nakonec nekývla na nabídku jet tam s jednou eko organizací sbírat podpisy…ještě ani nemám echo, jestli se vůbec vrátili domů :oI

• Reply Drea 07/07/2012 at 20:17

Úplně jsem čekala, kdy se objeví post o bouřce na RFP!;) Ale Natálije v televizi kurvaaa:DDDD Sem nečekala<3

• Reply Natalia 08/07/2012 at 12:52

– Mary, ale to byl fakt masakr, no:)

– atom, já jím nudle jako všude a vždycky a vždycky budu :P

– Puffin, díky a MEGA DÍKY!

– destička, ale né, prostě pohoda, dobrý lidi, trošku alkoholu a máš to bahno jedno… prostě XDDDD

– Adelka, uz sem to videla taky, no, achjo XDDDDDDDDD

– Spencák, „Já se úplně divím, že jsi měla dobrou náladu! To tě hodně změnila Anglie“ XDDDDDDDDDDDDD TY VOLE

– p., my jsme to měly ve stanu docela ok, spíš, jak jsme přišly do toho stanu úplně durch tak bylo těžký si nenakapat někam a rychle to svlíknout a vyhodit ven XDDDDDDDDDD

– mobanika, už jsem viděla, no XDDDDDDDDDDD

– sumiko, děkujem<3333

– katie, jj kašlem na to, RFP nejlepší XDDDDDD já ti nevím, my ji měly šíleně teplou, jak čaj, studená bude asi dobrá, řeknu ti po Sněžce :D triško miluju, no.. XDDD

– skalain, dyť je sex! XDDDD

– Martina, no, byl to fakt mazec :)

– Drea, viděla jsi to live na Primě ten večer, jo??? :D

• Reply M. 08/07/2012 at 16:53

mě by teda zajímalo, odkud vy se s Peťou můžete znat :D ? Je to můj spolužák ze střední a jinak já sem ta, která sem občas napíše, ale blog čte pořád a zná tě strašně dlouho, ještě z dob růžových vlasů a chestry :)

• Reply mausiska 08/07/2012 at 18:55

ahoj, na Kooks jsem taky byla někde vepředu a přesně jak začali hrát Naive a zvednul se ten vítr tak jsem vyrazila pryč protože jsem věděla že mám stan blbě připevněnej… ale jak píšeš, přišlo to během pár vteřin, strašnej chaos… moderátor to trochu nezvládl no:D Byla jsem taky úplně zmlácená od těch kroupů, promoklá, stan nikde, věci mokrý poztrácený… ale náladu nám to nikomu nezkazilo:D Za deset minut jsme si v plavkách otevírali venku bar ze všeho co jsme kde našli a tu noc se strašně vožrali:DD Co jinýho taky lidem zbývalo než to brát s nadhledem;) Tolik moje zážitky:)

• Reply Šarlot 08/07/2012 at 22:40

vidělas tam i Molotov Jukebox? nám přijeli na Festival Fantazie s tím že hráli na Rock For People… a jsou skvělý!

• Reply Drea 09/07/2012 at 10:53

Nenee až jak jsi to tady psala, tak jsem si to našla na netu:D

• Reply Bet 09/07/2012 at 14:33

Tyjo, Nat, ja tam byla celou dobu a pekne me stve, ze jsme se nepotkaly! Ale v tom bordelu slyset telefon, to bylo trochu nad me sily a asi i tvoje :DDD.
    Byla jsem tam od utery az do soboty (stan mi neuletel, nejsem debil a umim ho zakolikovat ;) / byla jsem tam nonstop, zadne ulevy v hotelu), takze jsem zazila celkem 3 buriny a timpadem i 3x evakuaci, preruseni festivalu a zivot bez proudu (= bez piva)… Vopruz.
    Me nevadi bahno, ani dest, ani zima, ale jsem priserne, ale fakt priiiiserneee zklamana, ze jsem neslysela FNM nazivo, uplne slzicka mi z toho ukapla. Pak me mrzi i Refused, Irie Revoltes a Orbital no :(. Achjo, jeste ted jak to pisu, tak jsem z tech FNM uplne namekko. To je fakt smula jako prase. Fnuk.

• Reply nat 09/07/2012 at 17:03

• M, :DDDDDDD znám všecky! :))))

• Mausiska, NO KONEČNĚ JAKO NĚKDO, KDO TO MŮŽE POTVRDIT! :) Moje máma mi to nevěří prostě a myslí si, že si dělám prdel a přeháním to hrozně XDDDDDD ale síla teda síla, přišla jsi o něco o cos fakt jako přijít nechtěla? :/ nejlepší řešení! Měla ses ale stavit ještě pro nás!

• Šarlot, ne, vůbec :/

• Drea, jsem myslela, žes právě koukala v televizi a zasekla ses na tom :D

• Bet, já dvě, protože jsme jely v pátek v noci domů (musela sem ráno brzo do prahy) ale prostě masakr od začátku, no. Scházení bylo na hovno, vždycky v čase někdo měl prostě něco :/ Musíme příště, někdy! No FNM MASAKR, ŽE NEBYLI PROSTĚ…

• Reply Bárb 11/07/2012 at 13:43

HUSTEJ BLOG!
    Uplne docteno jednim dechem..